Tilbage til Storkøbenhavn

Fremmødet til årets generalforsamling i Socialpædagogerne Storkøbenhavn, der blev afholdt i et nyt format, var stort. Sidste år var der en, nu medlem af kredsbestyrelsen, der sagde, “det er kedeligt at gå til fagforening og det skal vi have ændret på”. Derfor var årets generalforsamling flyttet til en fredag, komikeren Torben Chris åbnede arrangementet, der var fri bar og som altid en lækker middag. Formandsberetningen var pakket ind i en såkaldt 'bullshitbanko'.

Store ting skal besluttes på den kommende kongres i november, da vi skal have skabt langsigtet budgetholdbarhed i socialpædagogerne. Der var seks medlemmer, som stillede op til den ordinære plads i kongresdelegationen, hvilket betyder, at kredsen nu kan stille med en fuldtallig delegation og fem suppleanter i tilfælde af frafald til kongressen i november.

Vi er glade for nu at have en stærk suppleantgruppe, som vi kan trække på ved afbud. Tillykke til jer alle og tak for at stille jer til rådighed!  Sebastian Milenkovic, der er FTR i Høje-Taastrup Kommune, blev valgt som kongresdelegeret. De fem suppleanter er:

Lars Nielsen - Pensionist

Pernille Vissing - CFD

Jesper Nielsen – JAC Vestegnen

Camilla Højen – Boligerne Herstedøster Sidevej

Christina Thorholm – Socialtilsyn Hovedstaden.

Man kan ikke komme helt udenom formalia, men det der måske kan være kedeligt for nogen, var minimalt og de fremmødte hyggede sig. Vi så en del nye ansigter, som vi håber at se igen.

Tak til planlægningsholdet for at tænke nyt og tak til alle deltagere for en god og sjov generalforsamling!

Læs også forbundets artikel om generalforsamlingen.

Billeder fra arrangementet.