Sekretariatet
Ringer du til faglig afdeling på 7248 6100 vil du ofte komme til at tale med Olivia, som vil sørge for at du kommer i kontakt med den rette person.
Olivia Andersen
Olivias primære arbejdsopgaver på kontoret er:
- Reception
- Ind- og udgående post/postlister
- Medlemsrelateret administrative opgaver
- Elektronisk registrering af sager og dokumenter
- Ansvarlig for huset mødefaciliteter
- Ansvarlig for forbrugsstoffer
- Administration og registrering af TR og FTR ift. valg, kurser og opgaver vedr. TR servicedeklarationen
- Administration af arbejdsmiljørepræsentanter (AMR)
- Administration af kredsens medlemsaktiviteter og henvendelser
- Ansvarlig for huset mødefaciliteter
- Ansvarlig for forbrugsstoffer
- Sekretæropgaver
Helle Møll
Helles primære arbejdsopgaver på kontoret er:
- Tilforordnet på bestyrelse og Politisk Ledelse (PL) møder
- Teamdannelse med kredsformanden ift. administrative opgaver
- Administration af kredsens regnskab og budgetter
- Udarbejdelse, udsendelse og opfølgning af dagsordner/referater i bestyrelsen/FU
- Webmaster på Kredsens hjemmeside
- Elektronisk registrering af sager og dokumenter
- Opgaver vedr. TR servicedeklarationen og repræsentanter i forhold til Medindflydelse og medbestemmelses aftalen (MED)
- Administration af kredsens medlemsaktiviteter og henvendelser
- Kontaktperson til SL-c ift. regnskab
- Annoncering af kredsens medlemsaktiviteter
- Sekretæropgaver
Repræsentation internt i kredsen
- Økonomiudvalget
Repræsentation udenfor kredsen
- Fælles Administrativt Forum
- Arbejdsmiljøudvalget