Gå til indhold

Sekretariatet

Ringer du til faglig afdeling på 7248 6100 vil du ofte komme til at tale med Olivia, som vil sørge for at du kommer i kontakt med den rette person.

Tilbage til Nordjylland

Olivia Andersen

Olivias primære arbejdsopgaver på kontoret er:

Administrative opgaver

  • Administration og registrering af TR og FTR  ift. valg og kurser herunder TR-servicedeklarationer
  • Administration  og registrering af arbejdsmiljørepræsentanter (AMR)
  • Administration af kredsens medlemsaktiviteter og henvendelser herunder; elektronisk registrering af sager og dokumenter m.m.

Praktiske opgaver

  • Ansvarlig for kontorets mødefaciliteter
  • Ansvarlig for indkøb af kontorartikler m.m.
  • Sekretæropgaver

Henvendelser:

  • Receptions- og telefonbetjening
  • Ind- og udgående post/postlister
  • Kommunikation mellem medlemmer, politikere, konsulenter og eksterne aktører

Helle Møll

Helles primære arbejdsopgaver på kontoret er:

  • Tilforordnet på bestyrelse og Politisk Ledelse (PL) møder 
  • Teamdannelse sammen med kredsformanden vedr. administrative opgaver 
  • Håndtering af kredsens regnskab og budgetter 
  • Forberedelse, udsendelse og opfølgning på dagsordener/referater i bestyrelsen og forretningsudvalg
  • Ansvarlig for kredsens hjemmeside og distribution af nyhedsbreve 
  • Ansvarlig for at annoncere kredsens medlemsaktiviteter
  • Håndtering af kredsens medlemshenvendelser- og aktiviteter, inklusiv elektronisk registrering af sager og dokumenter m.m.
  • Opgaver relateret til TR-servicedeklarationen og repræsentanter i forhold til Medindflydelse og medbestemmelsesaftalen (MED)
  • Kontaktperson til SL-c ift. regnskab
  • Sekretariatsopgaver

Repræsentation internt i kredsen 

  • Økonomiudvalget

Repræsentation udenfor kredsen

  • Fælles Administrativt Forum
  • Arbejdsmiljøudvalget
Bliv medlem