Sekretariatet
Ringer du til faglig afdeling på 7248 6100 vil du ofte komme til at tale med Olivia, som vil sørge for at du kommer i kontakt med den rette person.
Olivia Andersen
Olivias primære arbejdsopgaver på kontoret er:
Administrative opgaver
- Administration og registrering af TR og FTR ift. valg og kurser herunder TR-servicedeklarationer
- Administration og registrering af arbejdsmiljørepræsentanter (AMR)
- Administration af kredsens medlemsaktiviteter og henvendelser herunder; elektronisk registrering af sager og dokumenter m.m.
Praktiske opgaver
- Ansvarlig for kontorets mødefaciliteter
- Ansvarlig for indkøb af kontorartikler m.m.
- Sekretæropgaver
Henvendelser:
- Receptions- og telefonbetjening
- Ind- og udgående post/postlister
- Kommunikation mellem medlemmer, politikere, konsulenter og eksterne aktører
Helle Møll
Helles primære arbejdsopgaver på kontoret er:
- Tilforordnet på bestyrelse og Politisk Ledelse (PL) møder
- Teamdannelse sammen med kredsformanden vedr. administrative opgaver
- Håndtering af kredsens regnskab og budgetter
- Forberedelse, udsendelse og opfølgning på dagsordener/referater i bestyrelsen og forretningsudvalg
- Ansvarlig for kredsens hjemmeside og distribution af nyhedsbreve
- Ansvarlig for at annoncere kredsens medlemsaktiviteter
- Håndtering af kredsens medlemshenvendelser- og aktiviteter, inklusiv elektronisk registrering af sager og dokumenter m.m.
- Opgaver relateret til TR-servicedeklarationen og repræsentanter i forhold til Medindflydelse og medbestemmelsesaftalen (MED)
- Kontaktperson til SL-c ift. regnskab
- Sekretariatsopgaver
Repræsentation internt i kredsen
- Økonomiudvalget
Repræsentation udenfor kredsen
- Fælles Administrativt Forum
- Arbejdsmiljøudvalget